Διαβάστε αναλυτικά τις παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο όπως αναφέρονται στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου.
Με μια σειρά παρεμβάσεων στο οδικό δίκτο του Αμαρουσίου θα πραγματοποιηθεί η μετεγκατάσταση του Καζίνο της Πάρνηθας στην περιοχή, όπως περιγράφονται αναλυτικά στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων η οποία έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση έως και τις 18 Οκτωβρίου.
Οι νέες βελτιωτικές παρεμβάσεις, όπως τονίζεται στη Μελέτη, θα πραγματοποιηθούν από τον φορέα του έργου με βάση τις διαπιστώσεις ως προς τα υφιστάμενα προβλήματα που αφορούν στην κυκλοφοριακή εξυπηρέτηση καθώς και στην κυκλοφορία των πεζών και ποδηλατών, με επικέντρωση στα προβλήματα που αφορούν την περιοχή Δηλαβέρη και γενικότερα την Π.Ε.5 του Δήμου Αμαρουσίου.
Αναλυτικά οι παρεμβάσεις που προβλέπει η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων:
Α. Νέα ανεξάρτητη ανισόπεδη σύνδεση της δυτικής παράπλευρης οδού με τη Λεωφόρο Κηφισίας, νοτίως της Λ. Σπύρου Λούη
Β. Αποκλεισμός της κίνησης εξόδου προς τον δυτικό παράπλευρο στο ύψος της πεζογέφυρας ΟΑΚΑ, για την αποφυγή της προβληματικής πλέξης με την κίνηση εισόδου από τη Λ. Σπ. Λούη προς τη Λ. Κηφισίας (κατεύθυνση προς κέντρο)
Γ. Βελτιωτικές παρεμβάσεις στην υφιστάμενη πεζογέφυρα των Ολυμπιακών Αγώνων πάνω από την Λ. Κηφισίας που διασυνδέει τον δήμο Χαλανδρίου με τις εγκαταστάσεις του ΟΑΚΑ
Δ. Διεύρυνση και λειτουργική αναβάθμιση της δυτικής παράπλευρης οδού της Λ. Κηφισίας
Ε. Διαμόρφωση νέας ανεξάρτητης εισόδου από Π.Ε.5 προς τον συνδετήριο κλάδο μεταξύ της Σπ. Λούη και της Λ. Κηφισίας (κατεύθυνση προς κέντρο)
ΣΤ. Δημιουργία πρόσθετης ανεξάρτητης λωρίδας δεξιάς στροφής στην δυτική πρόσβαση του σηματοδοτούμενου κόμβου επί της Λ Σπ. Λούη με τον συνδετήριο κλάδο εισόδου στη Λ. Κηφισίας (κατεύθυνση προς κέντρο)
Ζ. Λειτουργική βελτίωση και σηματοδότηση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου εισόδου προς την περιοχή του Έργου και προς Π.Ε.5 από Λ. Σπ. Λούη
Η. Διαμόρφωση νέας ανεξάρτητης ανισόπεδης σύνδεσης εξόδου της Π.Ε.5 προς τις δύο κατευθύνσεις της Λ. Σπ. Λούη με κατεύθυνση προς Χαλάνδρι και προς Λ. Κηφισίας βορρά/ Αττική Οδό
Θ. Διασφάλιση του αναγκαίου δημόσιου χώρου για διαμόρφωση άνετων συνθηκών εισόδου/ εξόδου προς /από τον μελλοντικό σταθμό μετρό (γραμμή 4 – σταθμός ΟΑΚΑ).
Ι. Νέο ανεξάρτητο περιμετρικό οδικό κύκλωμα της περιοχής του Έργου.
ΙΑ. Διαμόρφωση μονοδρομημένης νότιας σύνδεσης από την Π.Ε.5 και την οδό Απ. Παύλου προς τη δυτική πλευρά του περιμετρικού κυκλώματος της περιοχής του Έργου.
ΙΒ. Διαμόρφωση νέου συνδετήριου άξονα αμφίδρομης εγκάρσιας διασύνδεσης των μονοδρομημένων σκελών στα δυτικά και τα βόρεια του περιμετρικού κυκλώματος της περιοχής του Έργου, ο οποίος περιγράφει την νέα εγκατάσταση.
ΙΓ. Αναβάθμιση πεζόδρομου σύνδεσης σταθμού μετρό με ΟΑΚΑ και με Π.Ε.5.
Πηγή: energia.gr